maandag 8 juni 2009

It's monday.. again.

Hee!
Het is alweer maandag, en dat betekend voor my een verschrikkelyke dag.
Ik haaaaat maandagen. Vraag me niet waarom want ik weet het zelf ook niet, maar ik denk dat er wel meer mensen zyn op de wereld die maandagen haten.
Dit komt vooral omdat je dan weer naar school moet of moet beginnen met werken.
Om het een beetje minder erg te maken, heb ik een aantal kortingscodes gevonden speciaal voor jullie!

H&M.
Voor € 5,- korting gebruik je code: 1304 & 7889.
Voor € 10 korting gebruik je de code: 7921 of 7848 en 7616.
Voor 20% korting op het hele assortiment gebruik je kortingscode: 8374.
Voor 25% korting op 1 artikel kun je de kortingscode 8218 gebruiken of de code: 7970.
Deze laatste code kun je niet combineren met de 10 euro korting.
33% korting ontvang je met de kortingscode: 8390.
En maar liefst 50% korting ontvang je met de kortingscode: 8085.
Voor een gratis setje kun je de code: 50-2534 gebruiken en voor gratis verzenden de code: 7772.

Invito.
Je krygt 15% korting met de code 81615PRHGN.

Otto.
Je krygt 10 Euro korting met de code 83678.

Label 54.
By deze hippe shop kryg je 10% korting als je de code hyves invoert.
Hier hebben ze onderanderen: Birkenstock, J.C. Rags, Superdry, Junk Deluxe, Gio-Gio, Indian Rose en Converse All Stars.

Boostid.
Hier kun je 10% korting krygen op een design voor je laptop als je de kortingscode voorjaar invult.

O'moda.
Als je nu schoenen besteld by O'moda kun je kans maken op een Vespa terwaarde van €2800,-!!!

Veel plezier ermee!
xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten