vrijdag 24 april 2009

Don't leave me behind.

Hee hee!
Het is allang geleden dat ik weer wat heb gepost dus ik zal jullie nu maar vertellen wat er allemaal nog in m'n leventje is gebeurd.
Deze week ben ik dus naar school geweest heb verder 2 avonden gewerkt en getraind maar, het enige speciale wat ik nu nog heb is m'n crush.
Ik ken hem nog niet zo heel lang maar ik zie hem wel al jaren op m'n school rond lopen. Totdat ik er dus 2 weken geleden contact mee kreeg bij een café.
We begonnen gezellig te praten, en buiten het weekend kwam het al snel bij hyves, en na hyves kwam het al snel bij smsen.
Ik vind hem echt helemaal geweldig gewoon hoe hij lacht en naar me kan kijken, we zijn ook nooit uitgepraat en dat vind k altijd belangrijk. Ik heb nu 2 dates achter de rug, eentje was woensdag en die ander was net. Maar nu komt het droevige nieuws, hij gaat vandaag op vakantie een hele week lang. Het klinkt raar want we kennen elkaar nog niet zolang maar we voelen wel dat er meer is of kan komen als alleen vrienden.
Hij belooft me te smsen omdat hij niet wist hoe hij anders de week door moest komen. Ik vind 't echt maar raar dat iemand je zo kan omtoveren in een korte tijd.
Dit wou ik graag even kwijt haha! ;p

xkusjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten