zondag 5 april 2009

HAPPY B-DAY!

Ja 22maart was mijn dag, want toen ben ik eindelijk 16 geworden!
Ik keek er al erg lang naar uit, en ik ben ook meteen toen ik 15 ben geworden gaan aftellen tot het 22maart was.
Ik zal voor je op een rijtje zetten wat ik nu eindelijk legaal mag en kan doen:

- Bij discotheken binnen voor 16 en ouder. Daar kwamen we normaal ook al binnen maar nu hoef je niet meer zenuwachtig te zijn als je naar binnen gaat.

- Legaal drinken. Dat deden we normaal ook al en dat is nu dus niet meer zo spannend.

- Mijn scooterrijbewijs halen. Dat zit er dus niet in. Eerst wilde ik altijd een scooter maar achteraf vind ik het toch te duur en ik kan de scooter maar een jaar gebruiken want daarna ga ik naar een andere school waar ik met de trein en bus heen moet reizen.

- Voor sommige meiden is dit ook dé leeftijd om eindelijk kleedgeld te krijgen. Dat zit er voor mij ook niet in, maar dit wil ik ook niet.

In elk geval ben ik echt super super blij dat ik nu eindelijk 16 ben!
xkus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten