dinsdag 3 maart 2009

Antwerpen modemuseum in een woord: wauuw!

Een paar weken geleden zijn we met onze kunst klas naar Antwerpen geweest. Naar het Koninklijk Museum voor Schone kunsten en naar het Mode Museum. Over het laatste wil ik het even hebben.

Ik vond het echt een super maar dan ook echt een super leuk, mooi en leerzaam museum. Dit zal wel komen omdat ik zo gek op mode en alles erop en eraan ben. Maar ik vond het echt geweldig. Daar hangen echt hele mooie ontwerpen maar ook ontwerpen waarvan je denk: ''Hoe kom je daar nou bij om zoiets daarvan te maken?'' Er hong bijvoorbeeld een trui van haar en nog meer van zulke dingen. Ik keek m'n ogen uit!
Hier zie je nog een paar foto's.


























































Op foto 1: De buitenkant van het Mode Museum.
Op foto 2: Erg hoge hakken, maar wel leuk bedacht.
Op foto 3: Zie je de kleren die je daar kunt kopen, van elk kledingstuk is er maar één gemaakt, dus ze zijn heel erg duur maar wel uniek.

Het is echt een aanrader om hier naartoe te gaan als je ooit in Antwerpen komt!
kuskus.

Foto's zijn allemaal gemaakt door: Daniël.

2 opmerkingen: