dinsdag 3 maart 2009

There's a new girl in town.

Hi everybody!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Daniël (wordt ook wel Daan genoemt) een meisje van 15 jaar dat woont in Meijel, een klein plaatsje in Noord-Limburg. Ik hou van winkelen, voetballen, streetdance verder nog van uitgaan en gezellige dingen doen met m'n vriendinnen.
Ik zit nu in 4Havo en wil later iets gaan doen in de mode. Ik ben er al vanaf dat ik klein was mee bezig, dan maakte ik kleren voor m'n barbies. Ik ontwerp nu veel kleding, en ik maak in m'n vrije tijd wel vaker wat. Ik zal nog wel een paar foto's op m'n blog zetten van wat ik allemaal al heb gemaakt. Dit zal wel nog niet zo heel veel zijn. Verder wil ik jullie nog een beetje op de hoogte houden van de laatste mode en wat ik er wel én niet mooi aan vind.

xLiefs van Daniël.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten